~MulaKAnLah DenGaN~

~INSAN LUPA~

!!!..::bumi kini semakin tua...manusia semakin rakus menaklukinya..sistemnya sudah "out off date"..sehinggakan kapal terbang tidak boleh terbang..maka sama-samalah kita beringat dan mencri amal sebanayak mungkin..serta sama-sama memperbaiki kelemahan yang ada~::..!!!

by:moshimoshi~

Saturday, April 17, 2010

~YaAllah..ini adalah ujianMu..tabahkan hati ku~

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

slamat pagi sume2,
cik mashy sedih..terkilan..hampa..moody..mcm tak percaya..tp da tengok result 2..YaAllah..mmg ini ujian Mu buat hambaMu ini..

semalam cik mashy kuar pg beli mkana kt kedai tiba2 dpt call dr sahabat yg praktikal di Ampang n mengatakan result da keluar.. wah!! mmg excited+nervuos=shivering.. tp sebelum 2 ada kabar2 angin result sem 4 kli nie sume drop.. + takut..coz ramai da yg xdekan.. (dalam hati hope2 masih dekan..dan tak terlalau drop)
bila da tengok..emm..mmg betul..result cik mashy da drop sngt2..da xdekan..pape pn alhmdulillah still 3. smthing above..sabar jela..bley katakan mejoriti result sahabat2 menurun...mby carry subjek yg susah skit obstetrik n gyneacology..n kt yang OSCE yang 6 kredit hour 2..huh!....tp nk buat mcm mnekn.. mula tngok mcm xpercaya ngn apa yang diushakn.. tp Allah lebih adil..mby ada kelemahan yang perlu di perbaiki dan perlu berusaha lagi..
tak apa lah cik mashy redha je.. 2 tandanya ujian dr Allah..
bagi cik mashy ujian yang datang bukan melumpuhkan kita tetapi memberi semangat yang lebih kuat dalam diri kita..dan hidup kita xsemestinya di atas..ada masa kita pasti berada di bawah jgk..yang penting redha n kuat semangat...chayok!! cik mashy..:)..
bkn ape..nk motivasi diri sendiri...hehehe..apa pn cik mashy sayang mak ..coz bagi cik mashy semangat..n gembirakan cik mashy time cik mashy sedih..love u my mum!! mmmmmuuuuuaaahh!...;) tak lupa pada insan dan teman2 yang cik mashy sayang coz sentiasa bg sokongan dan doa...thnks ya...cik mashy sentiasa doakn kejayaan kalian sumua...

والسلام


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...