~MulaKAnLah DenGaN~

~INSAN LUPA~

!!!..::bumi kini semakin tua...manusia semakin rakus menaklukinya..sistemnya sudah "out off date"..sehinggakan kapal terbang tidak boleh terbang..maka sama-samalah kita beringat dan mencri amal sebanayak mungkin..serta sama-sama memperbaiki kelemahan yang ada~::..!!!

by:moshimoshi~

Saturday, April 17, 2010

~bakat separuh terpendam... ;)> ~

بسم الله الرحمن الرحيم

salam,

next week mak aku suh balik...ermm..mesti letih coz ari tu hari jumaat..dan hari terakhir aku praktikal dihospital tengku ja'afar seramban..tuk short sem 4 kali nie...tiket bas pun tak beli lagi..biasa along belikan..tapi along sibuk la..tgh final exam..rasa2nye ada tiket on the spot ke kuantan tak yee...

semangatnye mak ku !!hehe...yela mak suh balik coz 25/4 ade audition nasyid tuk wakil nisa' pahang..(mcm best je sore aku nie..katak dgr pon colleps..ngee~)..tapi audition kali nie..laki langsung xterlibat..buat pun kat dewan kecil yg tertutup..abah aku nak datang tengok pun mak aku cakap xleh!!..that why mak aku bagi..lau ade laki..emmm langsung xley...coz aku kn da grow out..aurat la...

bukan ape da lame da tak voice out..hehe..time menengah dlu pernah jugak la terlibat dalam industri muzik nie....wakil sekolah jer...lau best msti da wakil malaysia kan..hehehe..tapi mak aku tetap faham ngn hobi aku yg ske bernasyid dalam rumah..hehe..at the and..ngn adik2 n along pun follow jgk..hehe..

so..mak aku suh pilih 2 lagu...tapi aku ngh pening2 nak pilih lagu ape..rase2 lagu ape yek?? aku ske lagu maher zain.. ;).hehe..urban skit..tp mby kt kmpung aku 2 x femous lg lgu nie..jd..aku bawak lagu yg biasa penduduk kt umh aku dengar la...hehe..

memendangkan pilihan lagu adalah universal..n semua kaum hawa yg berumur 15-40 bolah terlibat.. aku dengar cter anak jiran aku nak masuk jgk..n nak nyanyi lagu ella..umur pun cukup2 15..wah!! mesti hebat die kan..n adik aku pun nak bersaing ngn aku...ish2.. nie vs adik beradik lak..hehe..tp xpe la..lau menang 2 org dapat 2 hadiah..hehe..malu la plak..tp mak aku ckp umur yg up dri aku pun ade jgk...

heeemmm...punye la panjang n macam2 rancangkan..tp ngh pk nak masuk ke x audition nie..hehe..(manusia hanya merancang tapi Allah yang menentukan segalanya)...so.. Insyallah la..hehe..im join..lau x pun im as a judge..lalala~

والسلام


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...