~MulaKAnLah DenGaN~

~INSAN LUPA~

!!!..::bumi kini semakin tua...manusia semakin rakus menaklukinya..sistemnya sudah "out off date"..sehinggakan kapal terbang tidak boleh terbang..maka sama-samalah kita beringat dan mencri amal sebanayak mungkin..serta sama-sama memperbaiki kelemahan yang ada~::..!!!

by:moshimoshi~

Tuesday, April 20, 2010

~terima kasih sahabat....

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

salam sayang buat sahabat2 yang banyak support cik mashy...terharunya..sedihnya..rindunya..

cik mashy terharu sebab banyak sangat kekurangan pada diri yang kita sendiri xnampak dan ditegur kejalanNYA...Allhamdulillah masih diberi peluang untuk berubah...sesiapa yang tiada ilmu tapi tetap mencari untuk berubah lebih baik dari ada ilmu tetapi tidak mahu berubah..

cik mashy sedih sebab terlalu pendek setiap pertemuaan kita...tapi apa2 pn itulah lumrahnya..setiap pertemuan pasti ada perpisahan...jika bersahabat kerana Allah walaupun seminit cuma..pasti ukhwahnya abadi selamanya..

cik mashy rindukan kenangan2 lalu..bila di ingatkan rasa2nya baru semalam bersama...dr zaman sekolah PASTI AL-HIDAYAH,SK BALOK,SMA AL-FALAH,SMK PELABUHAN n now KUIS..

eh...tiba2 pulak teringat kamu sume2..walaupun hanya beberapa minggu hendak masuk kuis..tapi tak sabar rasanya nak face to face...a.k.a.. i miss u all... especially at dorm A106 time sem 3(k.sal,k.milah,k.ju,k.mal,ira n iza xlupa k.mira jgk yg selalu lepak2 dibilik kami..:)...)...
hope u all always success in our life...ameen...

والسلام

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...