~MulaKAnLah DenGaN~

~INSAN LUPA~

!!!..::bumi kini semakin tua...manusia semakin rakus menaklukinya..sistemnya sudah "out off date"..sehinggakan kapal terbang tidak boleh terbang..maka sama-samalah kita beringat dan mencri amal sebanayak mungkin..serta sama-sama memperbaiki kelemahan yang ada~::..!!!

by:moshimoshi~

Friday, March 26, 2010

BUKA MATA KAMU

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم

buat mase skrg nie asik dengar lagu nie je..hehe..bkn ape..lagu nie mmg best..bkn best sebab muziknya..tapi liriknya.."buka mata kamu"..

kenapa perlu buka mata?? baru terasa nak tanya dirikan..

besyukurnya kita kerana telah diciptakan oleh Allah SWT..betuahnya kita dilahirkan sebagai manusia..yang tiada cacat cela..mempunyai ibubapa yang penyayang..dikurniakan rezeki dan nikmat yang tidak pernah putus..dianugerah kepada manusia dengan percuma..Alhamdulillah..kanikmat melihat..nikmat makan..nikmat sihat..nikmat O2(udara)..dan banyak la lagi nikmat lain..walhal manusia sendiri yang tidak sedar..cuba klau O2(udara) kita kena bayar?? agak2nya mampu ke?? emm..xkn.. الحمدالله kta masih diberi sumua nie....



lirik lagu da post awal2 da..hehe..video je bru dapat dwload..coz bru dapat dwloader dri sahabat 2 ari lepas..terima kasih yee..=)..

title video: open your eyes.
by:maher zain.

album: thank you ALLAH..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...